Értékelés: 1 Csillag2 Csillag3 Csillag4 Csillag5 Csillag (4 szavazat értéke: 5,00 csillag!)

Loading...

A mai napig nagyon kevés cég használja a Sarokkő technikát a keresőoptimalizálás során, pedig ez az egyik olyan tartalommarketing technika, ami nagyon sokat tud dobni a weboldalad látogatószámán. Ebben a cikkben megmutatom mi az a sarokkő cikk (Cornerstone Content), és hogyan használhatod fel ezt a technikát arra, hogy a elérd a Google első helyeit azokra a kulcsszavakra, amikre a legnagyobb a verseny.

Ez egy haladóbb technika ami időigényes, és sok esetben elég sok pénzbe is kerülhet, viszont ha ezt jól csinálja valaki akkor hosszú távon megoldódik a látogatószerzés, vásárló generálás és stabil keresőoptimalizálási eredményeket fenntartása is.

Mi az a Cornerstone Content (Sarokkő tartalom)?

A Cornerstone Content, magyarul Sarokkő tartalom olyan cikk, ami a legtöbb látogatót jelentő kulcsszavad témájában íródott.

  • Ez a cikk egy minőségi írás, a legjobb a témában – jobb a konkurens oldalak tartalmainál.
  • Ezt a cikkedet szeretnéd a Google-el jó pozícióba rangsoroltatni.
  • Ezt a cikkedet fogod támogatni mind külső látogatószerző, mind belső SEO technikákkal.
  • Ez a tartalom Brand-et építhet, és szakértői pozícióba is emelhet.
  • A vásárlók meggyőzése is könnyebb feladat, egy ilyen tartalom segítségével.

Egy Sarokkő tartalom elkészítése időigényes, viszont ha nem átmeneti a fellángolásod a SEO iránt, akkor ez egy kifizetődő technikai megoldás lesz, hogy elérd a céljaidat. Könnyebben jönnek az eredmények, és a vevőszerzés sem lesz annyira bonyolult, mint eddig.

Kérdezheted, hogy nálad ez működik-e? 

Az elmúlt pár évben egyre több forrásból kaphatod azt az információt, hogy használd a tartalommarketing technikákat. A Google is a minőségi tartalmat helyezi előtérbe.

Az teljesen mindegy, hogy webshop-ot üzemeltetsz, vagy blogot írsz. Ezek a sarokkő tartalmak szakértői pozícióba tudnak emelni, és az eddig döntésképtelen látogatókból vevőt konvertálnak. SEO technikákkal optimalizálod a tartalmat, és mivel ez a tartalom minőségi így minden esélye meg lesz arra, hogy a Google első helyeire is felkerülhessen. Minden piacon működik, mivel a saját témádban készíted a tartalmat úgy, hogy az mindenki más tartalmánál jobb legyen.

Nézzük lépésről-lépésre hogyan készítsd el a saját sarokkő cikkedet, és hogyan néz ki a tartalommarketing a gyakorlatban!

Összegzés a szakmai útmutatóhoz.

A Google mesterséges intelligenciát használ, ami miatt már a SEO trükközések nem működnek. Mindenféleképpen minőségi tartalmat kell gyártani, és azt optimalizálni különféle keresőoptimalizálás technikákkal.

Ez a cikk abban segített, hogy hogyan legyen egy olyan ütős tartalmad, ami már az elején sokkal jobb pozícióban kezd a Google találati listájában, mint a konkurens weboldalak tartalmai ami szinte a 99%-ban hasra ütés szerűen készülnek. Ha megfogadod a tanácsokat, és megcsinálod ezeket a lépéseket, olyan sarokkő tartalmai lesznek a weboldaladnak, amik szinte azonnal jól fognak teljesíteni. – Nem azt mondom, hogy nem kell linket építeni, de az biztos, hogy sokkal kevesebb linképítés lesz szükséges ugyanahhoz az eredményhez, mint enélkül a technika nélkül.

Minden lépést megpróbáltam pontosan bemutatni, de ha maradtak kérdéseid nyugodtan tedd itt fel, vagy a zárt Facebook csoportba. Szívesen válaszolok mindenkinek.

Ez is egy elég vaskos szakmai anyag lett, de azért szánjátok rá az időt a feldolgozásra és megvalósításra, mert ez sokat segíthet a keresőoptimalizálás során.