Szoftveres tartalom optimalizálás SEO képzés (A teljes tanfolyam egy cikkben!)

Szerző: |2018-11-17T15:52:34+00:002018. november 17.|Kategória: SEO|Téma: , |
  • Szoftveres tartalom optimalizálás SEO képzés

Értékelés: 1 Csillag2 Csillag3 Csillag4 Csillag5 Csillag (3 szavazat értéke: 5,00 csillag!)

Loading...

A tartalom az egyik legfontosabb keresőoptimalizálási tényező. Ebben az oktatóanyagban megmutatom, hogyan állítsd be úgy a tartalmad, hogy arra a látogatók az előre meghatározott kulcsszavakra keresve jussanak el.

Szakmai weboldalakon sokszor olvashatsz arról, hogy a látogatóknak készíts tartalmat és azt a Google is szeretni fogja. Ez így is van, viszont ha ezt a tartalmat nem optimalizálod egy kulcsszó vagy kulcsszócsoport köré, akkor nem tudsz tervezni az érkező forgalommal. Megesik, hogy több tucat olyan kulcsszóra keresve fognak érkezni a látogatók, amik konverziót nem hoznak.

Ha az üzleti szempontok alapján SEO-zunk, akkor a tartalmakat pontosan, az előre meghatározott kulcsszóra kell optimalizálnunk. Ellenkező esetben könnyen megesik, hogy hatalmas látogatóforgalmat kap a weboldalunk, viszont a konverziós arány mesze az elvártak alatt marad. Így viszont már a befektetett energia sem térül meg.

Mindig állíts össze egy kulcsszó stratégiát, és ezek alapján készítsd el és optimalizáld a tartalmaid. Ha minden a helyén van, akkor nem csak látogatókat fog a weboldalad kapni, hanem a konverziós célok is teljesülni fognak. Ha nem tudod, mi a kulcsszó stratégia, akkor arról bővebben olvashatsz a könyvemben.

Ebben az oktatóanyagban megmutatom, lépésről lépésre mit kell tenned, ha megvan az a kulcsszó, amire az adott tartalmat a Google elejére szeretnéd juttatni.

Mit tanultál meg a tartalom optimalizálás képzésből

Ha lelkiismeretesen végig mentél a fejezeteken, akkor most már világos lehet a számodra, hogy miért nem működik a találomra való tartalom optimalizálás. Nagyon pontosan be kell állítani a tartalmak SEO tényezőit, hogy valóban arra a kulcsszóra érkezzenek a látogatók, amikre a konverzió is születik.

Megmutattam, hogy mennyi kulcsszót válassz a tartalmaidhoz és azokat hogyan oszd fel és optimalizáld őket.

A képzés közepén megismerted a szoftvert, amivel profi módon be tudod magadnak állítani a tartalmaidat! Psszt!… Ha szakember csinálja ezt meg neked, akkor azért most elkérnek több mint 100.000 Ft-ot! Most sokat spóroltál magadnak! 🙂 – Most már nincs akadálya annak, hogy ne csak marketing szöveg optimalizált, hanem SEO optimalizált is legyen a tartalmad.

A képzés végén, megmutattam lépésről lépésre hogyan optimalizáld a weboldalad tartalmi elemeit, és még két profi SEO tippet is kaptál, amiből az egyik a Google 1. hely megszerzésében a másik a látogatószám növelésben segít. … Ja és most már a TF-IDF elemzés is mond valamit és nem lesz nagy feladat magadnak megcsinálni!

Ne csak átfusd, értelmezd és próbáld le a technikát a saját oldaladon. Meg fogsz lepődni mennyi hiba volt eddig a tartalmaidban, amik gátoltak a Google első hely megszerzésében.

Ha maradtak kérdéseid, tedd fel itt a cikk alatt. Szívesen megválaszolom őket! – Álljatok neki a tartalom optimalizálásnak. Spóroljatok és keressetek sok pénzt ezzel a teljeskörű tartalom optimalizálás képzéssel!

Szerző:

Keresőoptimalizálási tanácsadó. Szakterületem a WordPress weboldalak optimalizálása és az organikus látogatószám növelése. Ügyfeleim között megtalálhatóak a hazai KKV weboldalak üzemeltetői, épp úgy mint a nagyobb multinacionális cégek is.

Szólj hozzá! - Kíváncsiak vagyunk a véleményedre.